środa, 13 stycznia 2016

Zupka na śniadanie...

Wczoraj w drugiej części dnia ssanie w brzuchu pojawiło mi się. Postanowiła na szybko wrzucić coś do garnka żeby powstała zupa. Ale nie przypuszczałam, że wyjdzie mi coś tak pysznego. Tak pyszna, że dzisiaj kolejna miska zjedzona na śniadanie.

                                                                   by Alex

A zupka powstała szybko i prosto. Mianowicie w garnku na odrobinie oleju podsmażyłam posiekaną cebulę, do tego wrzuciłam starte na tarce o grubych oczkach warzywa - marchewkę, pietruszkę i selera. Całość podsmażyłam kilka minut z 4 garściami czerwonej soczewicy. Całość następnie zalałam wodą dodałam sól, pieprz, paprykę wędzoną, sos chili i zioła prowansalskie. Gdy całość zaczęła bulgotać dodałam puszkę pomidorów. Podgotowałam całość do miękkości. Zupę podałam z makaronem muszelki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz