poniedziałek, 25 stycznia 2016

Ekspresowy makaron z dodatkami

Moja Rodzinka, a szczególnie Dzieci to maniacy makaronu. Dlatego też zawsze w lodówce mam trochę ugotowanego makaronu gotowego do przygrzania z ulubionymi dodatkami. Jest to bardzo wygodna metoda szczególnie, gdy lubi się ciepłe śniadanka. Nieco czasu można zaoszczędzić. Tym razem pełnoziarniste spaghetti z cebulą, pomidorem i szpinakiem.

                                                                             by Alex

                                                                         by Alex

Szybkie i proste czyli podsmażona 1/2 cebuli do tego 1/2 puszki pomidorów. Poddusiłam wszystko przez chwilkę, doprawiłam solą, pieprzem, papryką słodką i bazylią. Na koniec dodałam dwie garści liści szpinaku. Wrzuciłam makaron chwilę razem poddusiłam, aby smaki się połączyły i śniadanko gotowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz