piątek, 8 sierpnia 2014

Zakupy w Biedronce...

Wreszcie piątek. Wprawdzie jestem mamą wychowującą dwójkę dzieci i to jest moja praca, ale czasem mam dość. Taki był ten tydzień jak nie wizyty kontrolne z Natalią to rehabilitacja, terapia i zajęcia z logopedą z obojgiem Bandziorków, do tego normalna praca domowa: pranie, prasowanie, gotowanie, sprzątanie itd. Dzisiaj wreszcie w drodze z kontroli okulistycznej z Natką zakupy.
Wpadłam do Biedronki i zaopatrzyłam się w kilka rzeczy.

                                                                                 by Alex
by Alex
 
 
W koszyku znalazły się:
  • czarny sos chili
  • ogórki do tzatzików
  • sałata rzymska
  • papier ryżowy
  • kiełki lucerny i rzodkiewki
  • trzy smaki napoju sojowego
  • i zestaw do sushi
Jak widać szykuje się ciekawy weekend i następny tydzień.


2 komentarze:

  1. Co wchodzi w skład tego zestawu do sushi ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nori, ryż, mata bambusowa, ocet ryżowy, wasabi, sos sojowy, imbir w porcjach dla 2-4 osób

    OdpowiedzUsuń