poniedziałek, 25 stycznia 2016

Soczewicowa ze szpinakiem.

Zostały mi dwie garści liści szpinaku i powstała zupa soczewicowo - pomidorowa ze szpinakiem.

                                                                  by Alex

ZUPA SOCZEWICZOWO - POMIDOROWA ZE SZPINAKIEM

Składniki: 3 marchewki, 2 pietruszki, 1/2 selera, por, szklanka czerwonej soczewicy, dwie garści liści szpinaku, kartonik przecieru pomidorowego, sól, pieprz, papryka wędzona, sos sojowy, ziele angielskie, liść laurowy.

Marchewkę, seler i pietruszkę starłam na tarce o grubych oczkach, porę pokroiłam i podsmażyłam na oliwie. Do pory dodałam starte warzywa i ziarna soczewicy poddusiłam chwilkę i zalałam wodą, Dodałam przyprawy gotowałam aż warzywa były miękkie, wlałam przecier i wrzuciłam szpinak. Po kilku minutach gotowania zupa gotowa do jedzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz