piątek, 8 sierpnia 2014

Śniadaniowy bałaganik...

Ostatnimi czasy jak już wspominałam staram się jeść mniejsze ilości pieczywa dlatego na śniadanie często goszczą dania, które równie dobrze można zjeść na obiad czy kolację. Ostatnio często pichcę potrawy na bazie makaronu sojowego lub ryżowego. Efektem takiego rannego gotowania było śniadanko, lekko bałaganiarskie z tego co było w lodówce.

                                                                             by Alex

ŚNIADANIOWY BAŁAGANIK

Składniki: 2 garści makaronu sojowego, 1 średnia cukinia, 1/2 papryki czerwonej, 1 cebula, 1/3 tofu wędzonego, 1/2 białej papryki, sól, pieprz, papryka słodka, chili.

Makaron przygotowałam wg przepisu. Do rozgrzanego woka wrzuciłam pokrojoną cebulę, cukinie i paprykę. Warzywa podsmażyłam, aby lekko zmiękły dodałam makaron, doprawiłam i wrzuciłam na to tofu. Po kilku chwilach, gdy smaki się połączyły całość było gotowe do jedzenia. SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz