piątek, 8 sierpnia 2014

Na ochłodę...

W poniedziałek przez nasz Chełm Śląski przeszła burza z lekkim gradem, ulewą i wichurą. Poczyniła wiele zniszczeń: zerwane dachy garaży, połamane gałęzie, poopadane owoce itd. Nasze drzewka nie ucierpiały mocno, jednak pospadały jabłka i gruszki. Postanowiłam zrobić z jabłek, nieco kwaśnych soczek, w tym celu wyciągnęłam moją nieco leciwą sokowirówkę jeszcze używaną przez ś.p. Teściową i powstało kilka szklanek super soczku.

                                                                      by Alex

SOK JABŁKO-MARCHEWKA-BANAN

Składniki: 10 jabłek, 7 marchewek, 4 banany, 3 łyżki syropu z agawy.

Jabłka i marchewki wrzuciłam do sokowirówki następnie do soku wrzuciłam banany i syrop z agawy, rozdrobniłam blenderem. Powstał soczek, lekko kwaskowy świeży, pyszny i zdrowy. Polecam na gorące dni!

1 komentarz: