wtorek, 26 sierpnia 2014

Małe zakupy moje...

Wybrałam się ostatnio do Tychów w moje ulubione miejsce zakupów czyli na stoisko ze zdrową żywnością na Halach Targowych. Moim łupem padło kilka rzeczy:
 
 
 
                                                                          by Alex


Zakupy były małe, ale znalazło się kilka przydatnych pozycji:
  • napój sojowy w proszku
  • kawa rozpuszczalna orkiszowa - gorąco polecam wspaniała w smaku, a z dodatkiem mleka sojowego to istna rozkosz dla podniebienia
  • wegetariański rosołek czasem, gdy smaku nie umiem złapać przydaje się
  • płatki owsiane, od momentu zapoznania się z weganizmem schodzą u mnie jak świeże bułeczki
  • tofu wędzone, bo chodzi za mną pasta z dodatkiem pomidorów suszonych jednej z blogowiczek
  • len mielony
  • papryka hiszpańska wędzona ostra i słodka - niesamowicie pyszna, nadaje potrawą lekko dymny smak
  • płatki drożdżowe od momentu kiedy po raz pierwszy je wypróbowałam zakochałam się w nich
  • margaryna sojowa, mimo że swoje kosztuje (10,50 zł za opakowanie) warta jest tej ceny, można zjeść chlebek z pomidorem i a'la masełkiem bardzo smaczna i lekka
  • wędzony tempeh pierwszy raz w życiu kupiła, i jeść będę

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz