wtorek, 9 sierpnia 2016

Zakupy i ich częściowe wykorzystanie.

Pustki w szafce i lodówce powodują że człek musi zabrać się za zrobienie porządnych zakupów.

                                                                        by Alex
 Zakupy kolorowe pyszne i zdrowe. Co kupiłam widać na pierwszy rzut oka.


                                                                     by Alex

A z części tych zakupów powstała sałatka kolorowa i grzanki z bobem.

SAŁATKA KOLOROWA 

Składniki: papryka marynowana w oliwie, roszponka, ciecierzyca, pomidor

Wszystkie składniki mieszam ze sobą doprawiam solą, pieprzem i gotowe. Papryka marynowana w oliwie ma w składzie oliwę, czosnek i bazylię więc całości nadaje fajnego smaku.

GRZANKI Z BOBEM 

Ugotowałam bób, obrałam. Następnie podsmażyłam cebulkę z pomidorem dodałam bób, sól, pieprz, zieloną pietruszkę. Całość odparowała na lekkim ogniu.  Następnie upiekłam grzanki nałożyłam masę i gotowe śniadanie lub szybki obiad.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz