niedziela, 28 sierpnia 2016

Placki ziemniaczane z dodatkami

Dawno nie robiłam placków ziemniaczanych, dlatego też postanowiłam nadrobić to niedopatrzenie i powstały packi z pysznymi dodatkami.

                                                                         by Alex

Placki ziemniaczane to starte ziemniaki, cebulka, czosnek do tego sól, pieprz, jako zagęstnik mąka z ciecierzycy i mielone siemię lniane. Nie jestem w stanie podać dokładnych proporcji ponieważ robię to na oko widzę po konsystencji. Wszystko zależy od ziemniaków od tego ile jest wody po ich starciu.

Jako dodatki wystąpił sos pomidorowo-cukiniowy czyli w garnku podsmażyłam cebulę następnie wrzuciłam pokrojone dwa pomidory i małą cukinię. Poddusiłam do miękkości i odparowania wody. Doprawiłam chili, papryką, solą i pieprzem.

Do tego jeszcze dorzuciłam podsmażone z sosem sojowym pieczarki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz