wtorek, 9 sierpnia 2016

Młoda marchewka w dwóch odsłonach

Uwielbiam młodą marchewkę taką kupowaną od pani  z gospodarstwa, z natką, o różnej wielkości. Postanowiłam zrobić ją na ostro. W pierwszym przypadku podałam ją z domowym ogórkiem kiszonym w drugim przypadku zrobiłam z niej dodatek do hamburgera.

                                                                           by Alex

Marchewkę pokroiłam na talarki poddusiłam z dodatkiem curry, wędzonej papryki, soli i pieprzu. Na sam koniec posypałam marchewkę bułką tartą. Podałam ją z z młodymi ziemniaczkami i ogórkiem kiszonym mojej Mamy.

                                                                      by Alex

W tym wypadku wykorzystałam marchewkę aby zrobić pysznego hamburgera. Z dodatkiem wegańskiego majonezu i roszponki. A dodatkiem była sałatka z pomidorów, oliwek czarnych i roszponką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz