niedziela, 28 grudnia 2014

Święta, święta i po świętach...

Święta, święta i po świętach. Oczywiście jak to bywa każdego roku jedzenia zostało jeszcze na kilka dni, jak nie do Sylwestra dzięki zamrożeniu. Jednak jak dziś pomyślałam o śniadaniu przyszło mi do głowy śniadanie, które często robił mój tata oczywiście w wersji z jajkami. Ja postanowiłam zrobić wersję z tofu wędzonym.

                                                                       by Alex

Danie proste i szybkie.

CEBULA Z TOFU I PRZECIEREM a'la jajcówa

Składniki: kostka tofu wędzonego, 2 cebule, 3 łyżki przecieru pomidorowego, łyżka posiekanej natki pietruszki, sól, pieprz, sos sojowy, curry, kurkuma.

Cebulę podsmażam na złoty kolor, tofu rozdrabniam, doprawiam i dodaję do zeszklonej cebulki. Na koniec dodaję zieloną pietruszkę część do tofucznicy, a częścią posypuję danie.

1 komentarz:

  1. Uwielbiam tofucznicę. Robię zazwyczaj z cebulką, pomidorem i kurkumą. Z koncentratem nie próbowałam :P

    OdpowiedzUsuń