sobota, 6 grudnia 2014

Niedzielne śniadanie lekkie i szybkie...

Wstałam dzisiaj, jak zwykle pierwsza i tak sobie pomyślałam, wszyscy jeszcze śpią, może coś dobrego na śniadanko? Tak myślałam i myślałam i z myślenia wyszło taki oto danie śniadaniowe:

                                                                        by Alex

Proste, szybkie i smaczne.

DANIE ŚNIADANIOWE

Składniki: 1/2 cukinia, 1/2 papryki czerwonej, 1/2 puszki czerwonej fasolki, 2 małe pomidory, 1 duża cebula, 1 duża pieczarka, garść posiekanej natki pietruszki, sól, pieprz.

Cebulę i pieczarkę pokroiłam w plastry i podsmażyłam, dodałam pokrojoną w talarki cukinię i paprykę, całości dzieła dopełnił pomidor, który pomógł w połączeniu smaków i podduszeniu wszystkiego w sosie własnym. Na koniec poszła fasolka i natka oraz przyprawy. Gotowe! Jako dodatek podałam sojowe kotlety, ale o nich opowiem innym razem.

1 komentarz:

  1. Wygląda pysznie :) Zjadłabym coś takiego na obiad, bo śniadanie najbardziej mi smakuje słodkie :)

    OdpowiedzUsuń