sobota, 6 grudnia 2014

Kapuściane kotlety...

Odkryłam ostatnio czerwoną kiszoną kapustę. Mnie ona bardziej smakuje niż biała, gdyż jest delikatniejsza w smaku. Pani, która ją kisi robi to w ilościach jak dla dużej rodziny, więc bez chemii, octu i innych brzydkich dodatków. Wpadłam więc na pomysł, żeby tym razem wykorzystać ją do zrobienia kotletów.
Wyszły one fajne kolorystycznie choćby były z buraków i smakowały super.

                                                                           by Alex

KOTLETY KAPUŚCIANO-JAGLANE

Składniki: 1 szklanka ugotowanej kaszy jaglanej, 1 szklanka posiekanej kapusty, 2 cebule, sól, pieprz, chili, bułka tarta, kasza manna, otręby owsiane.

Cebulę pokroiłam w kostkę i zeszkliłam. Dodałam do kaszy. Na tej samej patelni podsmażyłam kapustę, aby pozbyć się nadmiaru wody. Dodałam do kaszy, wrzuciłam też po jednej łyżce, bułki tartej, kaszy mammy i otrębów. Mieszam i doprawiam masę, jeśli jest za rzadka dodaję jeszcze po jednej łyżce bułki, kaszy i otrębów. Obtaczam uformowane kotleciki w bułce tartej i smażę na rumiano.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz