niedziela, 6 listopada 2016

Twarożek z tofu ...

Od momentu przejścia na weganizm, gdy miałam ochotę na serek z dodatkami to robiłam go z orzechów nerkowca. Wczoraj przy okazji produkcji placków ziemniaczanych zrobiłam serek z sera tofu. Do placków sprawdził się na 100 procent. Dzisiaj wystąpił jako dodatek do chlebka na śniadanie. Chlebek tym razem miałam pszenno gryczany z żytnim zakwasie, domowy i pachnący.

                                                                  by Alex

Twarożek to zmiksowane tofu z 2 ogórkami kiszonymi i wodą z nich. Po zmiksowaniu dodałam posiekany szczypiorek i rzodkiewkę, doprawiłam solą, pieprzem.

Jako dodatek pucharek sałatki: sałata masłowa, roszponka, papryka żółta, pomidorki koktajlowe, czarne oliwki, rzodkiewka, szczypiorek i ciecierzyca do tego sól, pieprz i zioła prowansalskie.


1 komentarz: