piątek, 7 sierpnia 2015

Kramowa kalafiorowa...

Kocham lato, może nie za te temperatury z ostatnich dni, przynajmniej w Chełmie, ale za bogactwo świeżych jarzyn i owoców. Dlatego też na obiad powstał mega szybki krem z kalafiora.

                                                                  by Alex

KRAM Z KALAFIORA

Składniki; 1 kalafior, 3 cebule, koperek ok 3 łyżki posiekanego, warzywa suszone, sól, pieprz, sos sojowy, curry, prażona cebulka i grzaneczki.

W garnku podsmażyłam drobno pokrojoną cebulę, dodałam suszone warzywa i małe różyczki kalafiora. Chwilkę obsmażyłam całość, dodałam przyprawy i wodę tak, aby zakryła zawartość garnka. Wszystko gotowałam jakieś 20 minut, potem zmiksowałam. Grzanki to chleb podsmażony na odrobinie oleju z czosnkiem. Zupę przed podaniem posypałam prażoną cebulką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz