piątek, 21 sierpnia 2015

Czekoladowe pyszności...

Nie jestem geniuszem jeśli chodzi o desery szczególnie ciasta. Potrafię upiec, jednak nie potrafię stworzyć przepisu od początku do końca. Dlatego posiłkuję się przepisami innych zdolnych w tym temacie. Tak również jest w przypadku tego ciasta, którym chcę się pochwalić. Synuś mój ma dziś urodzinki i zrobiłam mu torcik z mascarpone, ale dla siebie i oczywiście tych, którzy chcą spróbować zrobiłam czekoladowy torcik, przepis pochodzi z bloga www.roslinnagotuje.blogspot.com . Ciasto jest wspaniałe. Delikatne, wilgotne i bardzo aromatyczne. Ja z racji tego  iż mieszkam w małej miejscowości nie znalazłam konfitury malinowej zastąpiłam ją wiśniową, a maliny borówkami. To mieli na stanie u nas w sklepie. A oto efekt mojej pracy.

                                                                           by Alex

                                                                       by Alex
Przepis oryginalny znajdziecie tutaj: http://www.roslinnagotuje.blogspot.com/2015/08/weganski-tort-czekoloadowo-malinowy.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz