środa, 10 lutego 2016

Fasolowy w towarzystwie

Zachciało mi się kotletów z białej fasoli. Zawsze robiłam je z fasolki z puszki, jednak okazało się, że zapasy wyszły i musiałam użyć fasolki suchej. Niestety jakościowo była nienajlepsza bo nawet po moczeniu i ugotowaniu była sucha. I trochę takie były kotlety, ale do zjedzenia nadawały się jak najbardziej. Zastanawiam się czy nie było błędem pieczenie ich w piekarniku, bo to chyba właśnie nieco masę wysuszyło, bo te robione z puszkowej fasolki nawet z pieca były idealne. Obiad prezentował się następująco.

                                                                 by Alex

Kotlety to szklanka fasolki białej do tego podsmażona cebula z pieczarkami, pęczek zielonej pietruszki, łyżka mąki z ciecierzycy, papryka wędzona, papryka słodka i ostra, sól, pieprz. Wszystko wymieszane i pieczone w temp. 180 stopni w piekarniku.

Sałatka z ogórków kiszonych to pokrojone w kostkę ogórki kiszone, cebula, szczypiorek. Wszystko doprawione solą, pieprzem, słodką papryką.

Buraczki to buraki upieczone w piekarniku, starte na tarce o grubych oczkach i podsmażone na patelni z dodatkiem soli, pieprzu i zielonej pietruszki.

A jako trzeci dodatek wystąpiła kapusta z grochem i grzybami, którą robiłam na Boże Narodzenie i trochę sobie zamroziłam na zaś.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz