piątek, 24 kwietnia 2015

Sałatka z fenkułem...

Będąc w jednym ze sklepów na półce dojrzałam fenkuł czyli koper włoski. Przyznam się szczerze nigdy go nie jadłam, postanowiłam spróbować. Poczytałam sobie o nim jaki to ma anyżkowy smak i trochę się rozczarowałam, bo pachniało przy krojeniu, ale w sałatce nie czułam już smaku anyżku, smakowało trochę jak kapusta. Choć przyznam sałatka wyszła pyszna.

                                                                 by Alex

SAŁATKA Z FENUŁEM

Składniki: 1 fenkuł, pęczek rzodkiewek, 1 pomarańcza, 10 oliwek zielonych, łyżeczka posiekanego koperku, sok z 1/2 cytryny, oliwa z oliwek, szczypta soli.

Wszystkie składniki pokroiłam w drobne paski, a pomarańczę obrałam, wykroiłam miąższ, który pokroiłam na mniejsze kawałki. Wszystko polałam oliwą i sokiem z cytryny, posypałam solą i koperkiem.
Polecam lekkie i pyszne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz