poniedziałek, 23 stycznia 2017

Pizza, pizza ...

Moje dzieci mają ostatnio szał na punkcie pizzy. Jeśli słyszę hasło pizza, wchodzę do kuchni zarabiam ciasto i robię domową, pyszną, pachnącą pizze. Dzieciaki jedzą nieco inną bo z serem, ja się jakoś oduczyłam, kiedyś kupowałam sobie wegański ser do pizzy, ale te wersje, które robię ostatnio bez sera osobiście bardziej mi smakują. I tak ostatnio powstały dwa nowe pomyły:

                                                                        by Alex


Ciasto na pizze bez wyrastania:

Składniki: 250 g mąki, 125 ml wody, 30 ml oliwy, 12 g drożdży, łyżeczka soli.

Wszystkie składniki mieszam w misce na gładkie ciasto. Wałkuję u układam ulubione składniki.

Górne zdjęcie to pizza z sosem z pomidorów, z papryką, cebulą i oliwkami. Sos pomidorowy to pomidory z puszki przesmażone na patelni z czosnkiem i odparowane z sosu. Przyprawione solą i pieprzem. 

                                                                     by Alex

Pizza z cebulą, pomidorkami koktajlowymi i czarnymi oliwkami. Cebulę pokroiłam i lekko poddusiłam na odrobinie oleju pilnując, aby zmiękła, a nie przysmażyła się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz