środa, 15 kwietnia 2015

Znowu pieczarki....

Uzależniłam się strasznie od pieczarek. Nie wiem o co chodzi, ogólnie je lubię, ale obserwuję, że w sezonie zimowo-wiosennych nie potrafię się bez nich obejść. Dzisiaj proponuję je w towarzystwie sosu czosnkowego powstałego na bazie sojowego majonezu oraz sałatki pozostałej ze śniadania.

                                                                          by Alex

Sałatka to pomidor z papryką z dodatkiem rzeżuchy, szczypiorku, soli i pieprzu.

Sos czosnkowy to zmiksowane 30 ml mleka sojowego z 60 ml oleju, następnie dodałam 3/4 łyżeczki octu winnego, trochę musztardy, sól, pieprz. Na końcu połączyłam całość z wyciśniętym przez praskę ząbkiem czosnku.

Natomiast pieczarki pokroiłam w ćwiartki zamarynowałam w sosie sojowym i sosie chili. Następnie wymieszałam w pudełeczku z mąką kukurydzianą, tak aby oblepiła każdy kawałek pieczarki.

2 komentarze:

  1. ja również uwielbiam pieczarki :)
    fajny pomysł na sos czosnkowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twoja propozycja. Muszę zrobić pieczarki według tego przepisu:

    OdpowiedzUsuń