środa, 15 kwietnia 2015

Trochę kolorów...

Nie wiem jak u Was, ale w Chełmie Śląskim, gdzie mieszkam poranek dziś był pochmurny. Dlatego pomyślałam, że w ramach śniadania miło byłoby zjeść coś smacznego i kolorowego, wymyśliłam sobie takie oto coś:

                                                                       by Alex

Mamy tutaj sok, który powstał po wyciśnięciu soku z 3 grapefruit, 1 pomarańczy z dodatkiem 2 bananów, 2 kiwi i jednego mango. Wszystko zmiksowałam na gładką masę.

A bułeczki to bułka wieloziarnista z zaprzyjaźnionej piekarni z dodatkiem sałatki powstałej z 1 żółtej papryki, 1 pomidora, domowego szczypiorku i rzeżuchy. Wszystko pokroiłam drobno zmieszałam ze sobą i przyprawiłam solą i pieprzem.

Mnie takie śniadanie nastawia bardzo pozytywnie do dnia a Was?

3 komentarze:

  1. Oliwy do sałatki już Pani nie dawała? ;) Nie widze jej w przepisie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś wypadła mi oliwa z głowy, ale prawda jest taka że często zostawiam taki zestaw bez oliwy. Też fajnie smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też pozytywnie nastraja....smakowite

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń