sobota, 18 kwietnia 2015

Kulki ze szpinakiem ...

Mam dziś kryzys twórczy, tysiące pomysłów i zero chęci na ich realizację. Postanowiłam na obiad wykorzystać świeży szpinak zakupiony z racji robienia koktajlu. Tak powstały kulki ziemniaczano szpinakowe.

                                                              by Alex

Na talerzu znalazły się:

  • kuleczki ziemniaczano szpinakowe
  • chutney z pomidorów
  • sałatka z cukinii
Kuleczki powstały ze zmieszania 400 g zgniecionych, ugotowanych ziemniaków z podsmażonym z czosnkiem szpinakiem. Jako sklejacz wystąpiła mąka z ciecierzycy w liczbie trzech łyżek. Kulki obtoczyłam w mące kukurydzianej, smażyłam na rozgrzanym oleju.
Chutney to tak naprawdę pomidory podsmażone z cebulą, czosnkiem, solą i pieprzem. Wystąpiły tu pomidorki z lata, które zamknęłam w tej postaci w słoiku.
Całość dopełniła sałatka z cukinii czyli cukinia obrana obieraczka do jarzyn na cienkie nitki z sosem sojowym, oliwą z oliwek, pieprzem i zieloną pietruszką.

Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz