piątek, 21 października 2016

Papryka nadziana...

Pomysł na to śniadanie narodził się po imprezie, która była u nas w zeszłym tygodniu, było dużo jedzenia i jak to bywa coś tam zostało. A zostało trochę sałatki z kus kus. I tym właśnie postanowiłam nadziać paprykę, którą chciałam zjeść na śniadanie. Całość wyszła mega pysznie. Polecam jedzonko takie na niedzielny poranek.

                                                                       by Alex

Paprykę przekroiłam nadziałam sałatką z  kus kus (kuk kus, ciecierzyca, pomidor, zielona cebulka, oliwki, rzodkiewka, podsmażone pieczarki, sól, pieprz, zioła prowansalskie) zapiekłam w piekarniku, aby nieco papryka zmiękła. Następnie na patelnię wrzuciłam 4 pomidory dodałam sól, pieprz i poddusiłam, aby oddały nieco soku. Na tym sosiku podałam pieczarki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz