poniedziałek, 31 października 2016

Kluski śląskie z dynią

Niedzielny obiad w wydaniu wegańskim pyszny i dużo zdrowszy. Kluski śląskie z dynią, sos pieczarkowy, kapusta i kulki jaglane.


                                                                          by Alex

KULKI JAGLANE ZE SZPINAKIEM to kasza jaglana ugotowana do miękkości do tego wrzucony podduszony szpinak i cebulka podsmażona na patelni. Całość doprawiona solą, pieprze, chili, czosnkiem, papryką słodką. Masę zagęściłam płatkami drożdżowymi, mąką z ciecierzycy i bułką tartą. Kuleczki piekłam w piekarniku.

KLUSKI ŚLASKIE Z DYNIĄ z połowy małej piżmowej dyni zrobiłam puree dodałam je do ziemniaków ugotowanych i przeciśniętych przez praskę, wszystko wymieszałam z mąką kartoflaną i uformowałam kluseczki, gotowałam w wodzie.

SOS PIECZARKOWY to podsmażone pieczarki zalane wodą, duszone do miękkości doprawione solą, pieprzem, zieloną pietruszką, papryką słodką na koniec dolałam trochę mleka kokosowego.

KAPUSTA to czerwona kapusta ugotowana doprawiona solą, pieprzem i octem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz