sobota, 25 lipca 2015

Placuszki z borówkami...

Niedziela. Lekko się ochłodziło na dworze, psiaki moje już nakarmione, mimo godziny 6:30 i wyprowadzone na dwór. Cały dom śpi, a ja postanowiłam przygotować sobie na śniadanie coś mało typowego. Ja zawsze śniadania jem bardziej na ostro niż słodko. Prawdę mówiąc nie pamiętam kiedy jadłam słodkie śniadanie, do dzisiaj. Miałam trochę borówek i zrobiłam z nimi pyszne placuszki. Przepis znalazłam na www.kobietaxl.pl, jest to klasyczny przepis na pancakes, ja dodałam od siebie borówki i wyszło mega śniadanko.

                                                                          by Alex

PLACUSZKI Z BORÓWKAMI

Składniki: 1,5 szklanki borówek, 2 szklanki mąki, 2 szklanki mleka, 1/2 łyżeczki sody oczyszczonej, 2 łyżki cukru brązowego, łyżeczka octu winnego.

W przepisie było, aby mleko wymieszać z octem i odstawić na chwilkę, ale ja gapa jestem wszystko razem zmieszałam, poza borówkami. Ale i tak się ciasto udało, Następnym razem zrobię tak jak w przepisie i porównam, które lepsze. Na koniec dodałam do ciasta borówki. Piekłam na małej ilości oleju na patelni do naleśników na złoty kolor.

Polecam, sam uśmiech pojawia się na twarzy po takim śniadanku.

3 komentarze:

  1. Pyszne śniadanie:) W sam raz na dobry początek dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam śniadania na słodko, choć całe wieki nie jadłam takich placuszków :)

    OdpowiedzUsuń