niedziela, 11 lutego 2018

Puppeciki z sosem

Kocham proste jedzenie takie jak sos, który użyłam do pulpecików jednak czasem do takiego sosu lubię dodać coś innego co wymaga chwili na przygotowanie. Tak właśnie powstało to danie prosty sos proste lecz wymagające poświęcenia chwili na wykonanie pulpeciki. Polecam.

                                                                 by Alex

SOS to pomidory z puszki podduszone, aby zredukować ilość wody do tego sól, pieprz, zioła do pizzy na koniec dodaję trochę śmietany sojowej, która powoduje, że sos staje się bardziej aksamitny.

PULPECIKI zmiksowałam puszkę ciecierzycy do tego dodałam drobno posiekaną pietruszkę, cebulę, paprykę, szpinak, wrzuciłam groszek i kukurydzę, doprawiłam solą, pieprzem, gala masala, czosnkiem i zagęściłam mąką z ciecierzycy. Uformowałam małe kuleczki, następnie upiekłam je w piekarniku.

Pulpeciki podałam z sosem na makaronie i posypałam roszponką. Danie pyszne i wbrew pozorom szybkie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz