poniedziałek, 17 lipca 2017

Pieczarki czary mary

Trochę mnie tu nie było związane było to z wyjazdem wakacyjnym. Ale obiecuję szybko nadrobić zaległości, zaczynam od pieczarek nadzianych nieco inaczej niż zwykle. Nadziewałam je kaszą, ryżem czy szpinakiem dzisiaj przedstawiam pieczarki z bobem.

                                                                         by Alex

Mamy tu pieczarki nadziane bobem posypane skwarkami z tofu wędzonego całość ułożyłam na sałacie rzymskiej i paście bakłażanowo-paprykowej.

Bób ugotowałam następnie na patelni poddusiłam cebulkę dodałam bób i koperek.
Pieczarki zamarynowałam w sosie sojowym. Następnie wrzuciłam na grill. 
Tofu podsmażyłam na patelni na złoto.
Pasta z bakłażana i papryki to upieczone w piekarniku bakłażany i papryki , zmiksowane ze sobą i doprawione solą, pieprzem, papryką wędzoną, chili, czosnkiem.
Układałam sałatę na niej pastę potem pieczarki do nich bób. Posypałam tofu i szczypiorkiem.


                                                                 by Alex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz