wtorek, 18 lipca 2017

Bób na śniadanie

Bardzo lubię poranki takie wczesne kiedy moje dzieci jeszcze śpią, a ja mogę sobie spokojnie zrobić na śniadanie coś smacznego. Taki poranek zaczynam od nakarmienia moich Jamników i potem mam chwilkę zupełnie dla siebie. Korzystam z tego ile mogę bowiem wakacje nie trwają długo, szybko się kończą, a koniec wakacji to koniec spokoju. Ale wracając do tematu, dzisiaj na śniadanie podałam kaszę orkiszową z dodatkiem warzyw, bobu, pieczarek, ciecierzycy, fasolki szparagowej.

                                                                       by Alex

Na patelnię wrzuciłam świeżą cebulę, do tego pieczarki i cukinię. Poddusiłam do miękkości, dodałam ugotowany bób, fasolkę szparagową i ciecierzycę. Wszystko w towarzystwie dużej ilości koperku, zielonej pietruszki i szczypiorku. Doprawiłam skromnie sól, pieprz i wędzona papryka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz