czwartek, 24 marca 2016

Zupa krem z batatów

Zupa krem z batatów bardzo podobna dla mnie smakowo do dyniowej, może dlatego że użyłam podobnych przypraw. Podana z grzankami domowej roboty.

                                                                        by Alex

                                                                  by Alex

                                                                 by Alex

Zupa to w zasadzie mieszanka warzyw takich jak pietruszka korzeń, seler, marchewka, pora i do tego bataty. Ja miałam dwa duże bataty więc użyłam średniej wielkości tacki z warzywami i 4 ząbków czosnku. Wszystko ugotowałam do miękkości doprawiłam solą, pieprze, wędzoną papryką, kurkumą i curry. Na koniec dodałam kilka kropli sosu chili i posiekaną zieloną pietruszkę.
Jako dodatek wystąpiły grzanki z patelni czyli kromka chleba pokrojona w kostkę podsmażona na odrobinie oleju z dodatkiem granulowanego czosnku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz