poniedziałek, 28 marca 2016

Wegańskie jajka

Podczas poprzednich Świąt Wielkanocnych niestety nie miałam odpowiedniej foremki, aby przygotować jajka wegańskie, dlatego miałam wegańskie kwiatki a'la jajka. W tym roku zaopatrzyłam się w połówki opakowania Kinder joy, które swego czasu dostawały moje dzieci. Jako foremki do jajek sprawdziły się super.

                                                                         by Alex

Do zrobienia białka użyłam mleka ryżowego. Na osiem niedużych białek zużyłam szklankę mleka, czubatą łyżeczkę agaru, sól czarną i pieprz. Wszystko razem zagotowałam, aby agar miał szansę zacząć działać, schłodziłam, wlałam do foremek i schłodziłam.

Żółtko to pasta przygotowana z sera tofu, ciecierzycy, majonezu wegańskiego, musztardy, czarnej soli, pieprzu, papryki czerwonej i szczypiorku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz