czwartek, 8 października 2015

Obiad na bogato...

Dużo się ostatnio dzieje i często nie starcza mi czasu na pisanie i dzielenie się moimi pomysłami. Jednak dzisiaj postanowiłam, że to jest dzień na zrobienie czegoś dobrego i podzielenie się tym na łamach bloga. I tak właśnie powstał obiad na bogato składający się z kilku różnych smakowo smakołyków.

                                                                      by Alex

Większa część tego obiadu została zgrillowana na grillu elektrycznym. Poszło nawet szybko, smak super.
A tak się to prezentowało przed finałem:

                                                                  by Alex

Obiad składał się:
  • z ryżu brązowego podsmażonego ze szczypiorkiem i zieloną pietruszką
  • pieczarek, które zamarynowałam w sosie sojowym, oleju i czosnku następnie je grillowałam i nadziałam szpinakiem z pomidorami suszonymi i czosnkiem
  • sałatka to nic innego jak grillowana papryka, cukinia z dodatkiem przypraw soli, pieprzu i ziół prowansalskich oraz podsmażonych pieczarek, szczypiorku i pietruszki zielonej doprawione jedynie solą i pieprzem
  • i na końcu ciecierzyca podsmażona na patelni w towarzystwie ciemnego sosu sojowego i papryki wędzonej




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz