niedziela, 25 lutego 2018

Zupa grzybowa

W sumie powinnam napisać zupa miks grzybowa bowiem zupa ta to połączenie boczniaków, pieczarek i podgrzybków suszonych. Kupiłam ostatnio boczniaki pierwsze co przyszło mi do głowy aby z nich zrobić to pieczone boczniaki z sosem czosnkowym. Potem pomyślałam, że może flaczki. Ale to też już robiłam, padło więc na grzybową prostą zupę. Pyszną i pachnącą grzybami, jednocześnie bardzo delikatną dzięki śmietance sojowej.

                                                                       by Alex

Boczniaki, pieczarki pokroiłam na mniejsze kawałki podsmażyłam w garnku z zielem angielskim i liściem laurowym. Do tego dorzuciłam wcześniej namoczone grzyby, marchewkę, seler, por, pietruszkę, sól, pieprz, czosnek. Po kilku chwilach duszenia zalałam wodą i gotowałam do miękkości składników. Na koniec dodałam sos sojowy.
Podałam z makaronem kokardki, zieloną pietruszką i sojową śmietanką.
Miodzio!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz