niedziela, 25 lutego 2018

Spotkanie przy herbatce i dodatkach inaczej....

Odwiedziła mnie ostatnio moja Przyjaciółka, która jest w stanie błogosławionym. Będzie wyczekany Synuś, wygląda cudnie jednak Synusiowi nie wszystko smakuje. Nie może np. jeść mącznych rzeczy. Miała przyjechać na urodzinową herbatkę. Ciacha nie mogłam podać, wiadomo po co ma cierpieć, zatem wymyśliłam wegańskie smakołyki na szybko, które fajnie dopełniły spotkanie przy herbatce.


ROLADKI Z CUKINII GRILLOWANEJ Z TOFU WĘDZONYM


                                                                         by Alex


OGÓRKOWE KANAPECZKI Z SERKIEM Z NERKOWCÓW


                                                                      by Alex

Grillowana cukinia to cienkie plastry cukinii posmarowane olejem z pomidorów suszonych grillowane aby zmiękły. Następnie tofu wędzone zmiksowałam z pomidorami suszonymi, solą, pieprzem i czosnkiem. Plaster cukinii smarowałam tofu na to kilka liści roszponki i zwijałam. Pyszne i proste.

Kanapeczki ogórkowe to zielony ogórek na nim twarożek z nerkowców. Twarożek powstał przez namoczenie nerkowców w gorącej wodze, następnie zmiksowałam je z dodatkiem wody tak aby powstał serek. Dodałam do niego rzodkiewkę, ogórka zielonego, koperek, czosnek, szczypiorek, sól, pieprz. Na ogórka łyżeczka serka i na koniec grillowana papryka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz