niedziela, 25 lutego 2018

Pieczarki nadziane a'la Ola

Kocham nadziane warzywka, to proste i sycące danie. Ostatnio dużo potraw ląduje u mnie na grillu lub w piekarniku. Tym razem padło na ziemniaki i pieczarki. Miałam ochotę na ziemniaki z pieca więc pieczarki nadziałam nieco inaczej niż zwykle. Przeważnie nadziewam je kaszą z dodatkami, tym razem nadziałam samymi warzywami. Do tego ziemniaki pachnące przyprawami, sos czosnkowy i sałatka.

                                                                    by Alex


Pieczarki nadziane zostały mieszanką z podduszonej cebuli, cukinii, papryki, kukurydzy, tofu wędzonego, szczypiorku. Przyprawiłam całość solą, pieprzem i ziołami śródziemnomorskimi. Do pieczarek dodałam trochę wegańskiego sera, na to mieszankę warzyw. Całość zapiekłam w piecu w towarzystwie ziemniaków. A ziemniaki to pokrojone na ćwiartki surowe ziemniaki wymieszane z olejem, wędzoną papryką, majerankiem i solą. Do tego pomidory z roszponką i sos czosnkowy na bazie jogurtu sojowego.

Pyszny obiad, który nawet tym co nie jedzą każdego dnia wegańsko zasmakował.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz