piątek, 27 listopada 2015

Marynowane tofu z sosem tatarskim...

Postanowiłam w ramach eksperymentu połączyć sos tatarski wegański z marynowanym w occie tofu efekt mnie niesamowicie zaskoczył. Dałam Mamie spróbować, a ona do mnie skąd masz śledzie przecież nie jesz ich ani nie umiesz zrobić. Jak powiedziałam, że to tofu stwierdziła, że to niesamowite, smak śledzi i nic więcej.

by Alex

                                                                       by Alex

Do tej sałatki użyłam tofu marynowanego z poprzedniego postu, a sos tatarski uprościłam do minimum czyli wymieszałam majonez wegański z mleka sojowego z musztardą, pieprzem, solą, marynowanymi pieczarkami, konserwowanymi ogórkami, cebulką i szczypiorkiem. Wszystko pokroiłam w drobną kostkę. Po wymieszaniu wyszła pyszna sałatka wg niektórych jak śledzie w sosie.

A gdy zostało się trochę tej pyszności ugotowałam w ramach obiadu kartofelki, podsmażyłam je lekko i podałam w towarzystwie wyżej wymienionej sałatki. Obiad pierwsza klasa jak dla mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz