niedziela, 11 października 2015

Szpinakowce....

Kupiłam sobie ostatnio mega pyszny jogurt naturalny sojowy. Postanowiłam zrobić z niego sos czosnkowy, a do niego coś pasującego na przegryzkę, choć u mnie zastąpiło to obiad, czyli ślimaki francuskie ze szpinakiem.
Szybkie i pyszne jedzonko nie wymagające wielu składników i ogromu pracy.

                                                                        by Alex

Ślimaczki to ciasto francuskie i szpinak, który podsmażyłam na patelni z czosnkiem, solą, pieprzem i sosem sojowym. Następnie rozprowadziłam na cieście, zwinęłam w rulon i pokroiłam na mniejsze kawałeczki. Piekłam w piekarniku do nabrania rumianego koloru.
A sos czosnkowy to jogurt sojowy z dodatkiem ząbka czosnku i garści posiekanego szczypiorku z odrobiną soli i pieprzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz