poniedziałek, 26 marca 2018

Pizza

Pizza pizzy nierówna jak to mówią. To prawda. Wiem swoje kalorie ma, gluten itp ale powiem tak czasem uwielbiam napchać się dobrą domową pizzą.
Ciasto, które robię pewnie nie zadowoli zawodowych kucharzy, jednak nie dla mnie ciasto z którego wszystko spada. Ja lubię ciasto lekko chrupiące i wypieczone. A oto moja pizza, która zniknęła w chwilkę z talerza.

                                                                    by Alex

Cisto:

Składniki: 250 g mąki, 125 ml wody, 30 ml oliwy, 12 g drożdży, łyżeczka soli. 

Wszystkie składniki ciasta mieszam ze sobą na gładkie ciasto rozciągam ciasto aby było cienkie i układam na blasze do pieczenia. 

Smaruję ciasto sosem zrobionym z puszki pomidorów przesmażonej z czosnkiem i przyprawami do pizzy. Następnie układam ulubione dodatki tym razem pieczarki, cebulę i roszponkę. Posypałam całość serem wegańskim do pizzy. Po upieczeniu podałam z domowym sosem pomidorowym i sosem czosnkowym.

1 komentarz: