niedziela, 21 maja 2017

Frytki z pieca

Przyszedł mi ostatnio smak na frytki, jednak postanowiłam zrobić je inaczej niż tradycyjnie. Upiekłam je w piekarniku. Powiem tak nigdy chyba już nie zrobię frytek smażonych na głębokim oleju, w piecu jest prościej. Nawet moje Dzieci, dla których istnieją jedynie frytki w knajpie, zajadały się i mówiły że pyszne.

                                                                 by Alex

Frytki z pieca - ziemniaki pokroiłam na paski wrzuciłam do miski wymieszałam z olejem i ulubionymi przyprawami poukładałam na blasze na papierze do pieczenia i piekłam w temperaturze 180 stopni.

Jako dodatek wystąpił sos czosnkowy z jogurtu naturalnego sojowego z dodatkiem soli, pieprzu, czosnku i czosnku niedźwiedziego.

Całość dopełniła sałatka z pomidorów, papryki, cebuli, rzodkiewki i roszponki, a na dodatek jeszcze kiełki rzodkiewki dla ostrości wpadły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz