sobota, 14 grudnia 2019

Zapiekane gołąbki

Tym razem gołąbki zrobione z kapusty pekińskiej. Na koniec zapieczone w piecu.

                                Made by Alex


Liście kapusty sparzyłam we wrzątku następnie nadziewłam farszem.

Farsz to ryż, wędzone tofu, pieczarki, cebula, ogórek kiszony, marchewka.

Ryż ugotowałam na sypko. Cebulę pokroiłam i poddusiłam z pokrojonymi pieczarkami. Do tego wrzuiciłam pogniecione tofu. Doprawiłam solą i pieprzem. Przerzuciłam do miski gdy całość ostudziła się dodałam starte ok 4 ogórki kiszone i duża marchewkę. Tym nadziewałam liście.

Do passaty pomidorowej dodałam czosnek, sól, pieprz.

Do naczynia wlałam trochę sosu, poukładałam gołąbki zalałam resztą sosu i piekłam w piecu w temp. 180 stopni góra dół ok 40 min.

1 komentarz:

  1. T Fiery Fiery Fiery Fiery Fiery Fiery Fiery Fiery Fiery
    T Fiery Fiery Fiery Fiery titanium white acrylic paint Fiery Fiery Fiery Fiery Fiery Fiery mokume gane titanium Fiery Fiery Fiery Fiery Fiery Fiery titanium exhaust tubing Fiery Fiery Fiery Fiery Fiery Fiery titanium hair trimmer as seen on tv Fiery Fiery Fiery Fiery Fiery Fiery Fiery Fiery ion titanium on brassy hair Fiery

    OdpowiedzUsuń