piątek, 3 marca 2017

Makaron na śniadanie...

Kocham śniadania na ciepło, pewnie już wiele razy o tym wspominałam. W tygodniu nie zawsze mam czas na nie w takiej wersji w jakiej bym chciała. Dlatego lubię piątek bo dzieci odstawiam na tą samą godzinę do szkoły i przedszkola, robię szybkie zakupy i mogę sobie na spokojnie śniadanko zrobić. Dzisiaj był makaron z młodym jęczmieniem.

                                                                  by Alex

Makaron z młodym jęczmieniem bałam się jakie to będzie w smaku gdyż młody jęczmień sproszkowany wcale mi nie przypadł do gustu. Ale makaron był pyszny. Do tego poddusiłam cebulkę, brązowe pieczarki i pomidora malinowego. Dodałam szczypiorek i zieloną pietruszkę, doprawiłam solą i pieprzem, tak aby było czuć poszczególne smaki. Na koniec całość posypałam płatkami drożdżowymi.
Super śniadanie. Dodające energii, a jednocześnie nie jest ciężkie. Polecam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz