sobota, 2 grudnia 2017

Potrawka z boczniaków

Ależ była moja mina, jak to stwierdziła pani w moim ulubionym warzywniaków, mina bezcenna, gdy weszłam i zobaczyłam boczniaki takie nie na tacce owinięte folią tylko w skrzynce. Oczywiście nie obyło się bez zakupu sporej ilości. Jak tylko je zobaczyłam w głowie miałam flaczki z boczniaków. I z taką myślą przystąpiłam do gotowania, jednak jak to często u mnie była efekt końcowy był nieco inny ale mega smakowity.

                                                                  by Alex

Powstała pyszna, pożywna potrawka z boczniaków. Choć w zasadzie są to flaczki i jako zagęszczenie dodałam kaszę orkiszową.


Flaczki przygotowałam następująco: pokroiłam boczniaki w paski, podsmażyłam na patelni cebulę, wrzuciłam boczniaki poddusiłam z dodatkiem, soli, pieprzu, majeranku, liścia laurowego, ziela angielskiego i jałowca. Po mocnym podsmażeniu całość wrzuciłam do garnka zalałam po części rosołem wegańskim po części wodą i tak gotowałam do miękkości boczniaków. Okazało się, że całość jest dość rzadka więc wpadłam na pomysł że aby było to bardziej pożywne wrzuciłam kaszę orkiszową. Jeszcze chwilkę całość gotowałam, aby kasza zmiękła. I całość gotowa. Garnek pysznego jedzenia pachnącego majerankiem, zielem i liściem. Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz