sobota, 2 grudnia 2017

Obiad wegański kocham

Uwielbiam obiady wegańskie takie pełne, prawdziwe często są to wersje wegańskie i nieco unowocześnione tego co moja Mama lub Babcia serwowały jak byłam dzieciakiem. Tak było i z tym obiadem. Pamiętam, że pieczone buraczki zawsze były domeną mojej Babci. Kasza również często gościła na naszych stołach jedyne co było rzadko to czerwona kapusta. Ja ją uwielbiam i robię w różnej formie.

                                                                      by Alex

Bardzo zasmakowała mi kasza, którą kupiłam miks kasz z groszkiem. Groszek wprawdzie wychodzi nieco twardawy, ale kasza pęczak się ekstra. Do tej kaszy podałam kotlety sojowe doprawione solą, pieprzem i papryka wędzoną. Obok wspomniane zasmażane buraczki - czyli starte surowe buraczki wrzucone na olej kokosowy i podduszane do miękkości z dodatkiem jedynie soli i pieprzu. No i wspomniana czerwona kapusta w klasycznym wydaniu czyli ugotowana doprawiona solą, pieprzem, octem i drobno posiekaną cebulką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz