piątek, 10 listopada 2017

Bułki czerwone

Krystian Synek mój ostatnio mówi mi mamo zrób czerwone bułki. Ja na to mówisz masz. Powstały piękne czerwone bułki, a do nich burgery moje ukochane czyli jaglano-pieczarkowe.
 Uwielbiam takie połączenie. Oczywiście bułek zrobiłam podwójną ilość, a i tak na drugi dzień przetrwały jedynie dwie.

                                                                           by Alex

                                                                      by Alex


BUŁKI 

Składniki : 500 g mąki (miałam 650), łyżeczka soli, 300 ml napoju sojowego, 25 g drożdży, 6 łyżek dobrego oleju, 2 łyżki przecieru pomidorowego, łyżka napoju sojowego.

Wszystkie składniki mieszam ze sobą wyrabiam ciasto odstawiam je na 40 minut. Następnie dzielę na bułki, układam na blasze i smaruję mlekiem. Piekę do zrumienienia w temp. 180 stopni.

Burgery to kasza jaglana z dodatkiem podpieczonej cebulki, pieczarek, koperku, soli, pieprzu, papryki wędzonej. Wszystko razem wymieszane zagęszczone mąką kartoflaną, płatkami drożdżowymi i mąką z ciecierzycy.

Dodatki wg uznania. Bułki smakują niesamowicie z burgerami buraczanymi, a i klasyczny sojowy jest super. Zrobiłam też ostatnio nadzienie do bułek w postaci grilowanego tofu i cukinii. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz