wtorek, 17 października 2017

Trzy obiady proste, a tak pyszne

Mam mega zaległości w informowaniu Was Kochani o mojej kuchennej działalności. Związane jest to z awarią komputera, a Synuś mój nie jest skory do dzielenia się swoim. Ale na szczęście jeszcze kilka dni i odzyskam mój sprzęt. A dzisiaj chciałam się podzielić trzema bardzo prostymi pomysłami na obiad, które ja osobiście uwielbiam. Oto one:

                                                                        by Alex

Obiad pierwszy zasmażane buraczki czyli ugotowane buraczki w mundurkach po obraniu starte na tarce o drobnych oczkach podsmażone na patelni z solą i pieprzem, do tego ziemniaki ubite jak puree i najprostszy w swej formie smażony ser tofu to tofu z przyprawą do grill usmażone na złoto.

                                                                            by Alex

Tym razem kotlet jaglano-pieczarkowy czyli kasza jaglana, podduszone pieczarki, cebulka i pietruszka zielona, zagęszczone płatkami drożdżowymi i mąką z ciecierzycy.  Do tego zasmażane buraczki i kalafior w jarzynach czyli kalafior, papryka, pomidory i pietruszka zielona.

                                                                     by Alex

Na ten talerz wskoczyło tofu obtoczone w mące kukurydzianej i usmażone na złoto, do tego duszone pieczarki z koperkiem i cukinia z papryką podduszona na patelni z dodatkiem zielonej pietruszki.

Wszystkie trzy propozycje to prostota sama w sobie takie potrawy lubię najbardziej prosto i smacznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz