niedziela, 4 czerwca 2017

Klasyka w wydaniu wegańskim

Klasyczny obiad w wydaniu wegańskim to jak już wiele razy udowodniłam nie takie trudne. Choć wciąż spotykam się z opinią, że po co, że na co naśladować mięsne obiady. To nie chodzi o naśladowanie tu bardziej chodzi o pokazanie niedowiarkom, że można. Chodzi o to żeby się bawić tym co się robi, tym co się je. Dla mnie taka zabawa możliwa jest jedynie w przypadku jedzenia wegańskiego. Tym razem padło na mielonego jaglanego, młode ziemniaki z koperkiem i ogórka małosolnego.

                                                                  by Alex

Kotlety mielone to kasza jaglana, pieczarki podpieczone z cebulką i koperek, przyprawione solą, pieprzem, papryką. Całość zagęściłam mąką ziemniaczaną. Obtoczyłam w bułce tartej i smażyłam na złoto. Ziemniaki ugotowałam i posypałam koperkiem, który dostałam od Koleżanki z jej ogródka. Ogórek z warzywniaka. Muszę spróbować zrobić swoje własne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz