poniedziałek, 27 marca 2017

Nadziane pieczarki.

Kupiłam ostatnio piękne i dorodne pieczarki portobello. Tak sobie myślałam w domu co z nich zrobić. Tyle jest pomysłów i przepisów. Pomyślałam na co mam ochotę i powstały pieczarki nadziane pastą z bobu i druga wersja nadziana była pieczarką, papryką i cukinia.

                                                                    by Alex


Pieczarki zamarynowałam w oliwie z oliwek, sosie sojowym, sosie chili i papryce wędzonej. Następnie usmażyłam je na grillu elektrycznym. Nadziałam je dwoma typami nadzienia:
  • pastą z bobu w wersji dość ostrej to bób obrany ze skórki zmiksowany z oliwą z oliwek o smaku chili, solą i odrobiną jogurtu sojowego. Na koniec dodała do niej posiekaną zielona pietruszkę
  • nadzienie jarzynowe powstałe z podduszenia pieczarki, połowy papryki i kawałka cukinii. Doprawiłam solą, pieprzem, wędzoną papryką. 
Całość dopełnił sos czosnkowy zrobiony z połączenia jogurtu naturalnego i czosnku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz