piątek, 3 marca 2017

Kotleciki ziemniaczane

Często robię zielone koktajle i zostaje mi czasem trochę jarmużu lub szpinaku. Tym razem zostało mi trochę szpinaku i z obiadu trochę ziemniaków. Postanowiłam połączyć oba składniki i zrobić kotleciki. Wyszły pyszne lekko chrupiące na zewnątrz kotleciki, w środku delikatne i rozpływające się w ustach.

                                                                   by Alex


KOTLECIKI ZIEMNIACZANE 

Składniki: ziemniaki ugotowane i zgniecione, podduszony z czosnkiem szpinak, cebulka podsmażona, mąka z ciecierzycy i mąka ziemniaczana, sól, pieprz, czosnek.

Wszystkie składniki połączyłam ze sobą zagęściłam obiema mąkami i doprawiłam do smaku. Następnie formowałam kotleciki i obtoczyłam w bułce tartej, smażyłam na patelni na rumiano.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz