poniedziałek, 14 września 2015

Serek z nerkowców...

Podstawą mojego wegetariańskiego żywienia był twarożek, po przejściu na weganizm szukałam odpowiedników smakowych i znalazłam serek z nerkowców jak dla mnie smakuje jak dobry twarożek, a z dodatkami to wręcz ambrozja. Wczoraj przygotowałam go z ogórkiem kiszonym, koperkiem i żółtą papryką.
Na kolację zjadłam go na kromce dobrego chleba, a na śniadanie wylądował na talerzu w towarzystwie grzanek. Polecam lekkie i smaczne śniadanie.

                                                                      by Alex

                                                                      by Alex
Serek powstał mega szybko - nerkowce zalałam wrzątkiem i odstawiłam na pół godziny, następnie zmiksowałam z dodatkiem wody. Ilość wody zależy od tego jak gęsty chcemy serek. Następnie dodałam drobno pokrojone dodatki czyli ogórki kiszone, koperek i żółtą paprykę. Wszystko doprawiłam solą i pieprzem.

2 komentarze:

  1. Ciekawa jestem tego smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serek z nerkowców uwielbiam! Ja dodaję najczęściej szczypiorek i rzodkiewkę :)

    OdpowiedzUsuń