środa, 6 czerwca 2018

Mój fast food domowy

Jem i gotuję różne potrawy. Jedne są bardziej fit inne mniej, ale z racji mieszkania w miejscu gdzie nie ma knajpek wegańskich jestem skazana na własną kuchnię. Dlatego gdy zachce mi się czegoś typu fast food mam dwa wyjścia albo zrobić fast food sama abo jechać gdzieś. Zawsze wygrywa domowa produkcja. Ostatnio podałam takie połączenie:


Zdjęcie użytkownika Aleksandra Czajor.

                                                                      by Alex

Bułka własnej roboty. W środku burger jaglano-buraczany, ogórki musztardowe, sos czosnkowy, roszponka, cebula.

BUŁKI 

Składniki : 500 g mąki (miałam 650), łyżeczka soli, 300 ml napoju sojowego, 25 g drożdży, 6 łyżek dobrego oleju, 2 łyżki przecieru pomidorowego, łyżka napoju sojowego.

Wszystko mieszam razem odstawiam na pół godziny potem formuję bułki i piekę w temp. 180 stopni na złoto.

Do tego ziemniaczki młode z pieca czyli ziemniaczki pokrojone na ćwiartki, wymieszane w przyprawach i odrobinie oleju. Przyprawy to sól, pieprz, papryka wędzona. Pieczone na złoto w piekarniku.

Podobnie zrobiony kalafior. Jako sałatka roszponka z ogórkiem zielonym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz