wtorek, 22 maja 2018

Sałatka wspomnienie

Nie jem mięsa już bardzo długo, mówiąc szczerze nie pamiętam jak to jest jeść mięso. Miałam to szczęście, że jak jako dzieciak zakomunikowałam rodzinie, że przestaję jeść mięso nie miałam problemów typu oszukiwanie i dodawanie po cichu mięsnych dodatków. Moja kochana Babcia gotowała mi zupy, robiła obiadki i sałatki. Najbardziej kochałam jej wegetariańską sałatę zieloną z jajkiem, pomidorem i śmietaną. Ja obecnie robię tą pyszność w wersji wegańskiej równie pysznie smakuje i zawsze przypomina mi o Babci.
Sałatkę taką podałam z kotletami jaglanymi z młodym burakiem.

                                                                         by Alex

Kotleciki jaglane z sałatką

Kotlety to ugotowana kasza jaglana z dodatkiem startego buraka, posiekanego koperku i przypraw (sól, pieprz, papryka wędzona) całość zagęściłam łyżką mąki ziemniaczanej. Upiekłam na patelni. Do tego sałata zielona z pomidorem, szczypiorkiem i sojowym jogurtem z solą i pieprzem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz